CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, November 18, 2007

علاقة الإخوات الكبار والصغيرين




اولا: انا مبحبش اتكلم عن حاجة مافيهاش تجربة






فانا اكتسبت خبرة من تجاربى السابقة ان الواحد لازم تكون علاقته مع اخواته



اذا كانوا كبار او صغيرين لازم تبقى فيها محبة وود






انا هتكلم عن نقطيتين






الأولنيه علاقة الكبار مع الصغار






فيها ان لازم الكبير يعطف على الصغير ويعامله معامله فيها حب وحنان لبه (بيقوز)لأن الصغير لما بيتعامل معاه الكبير






بيبقى محترم ويبقى عارف حدوده فين ولما يكون عايز يقوله حاجة ميتكسفش علشان هوبيحبه






وكمان لما يجى يقولوا سر ميبأش خايف ليقولوا لحد


ماشى






ولما يطلبوا منه حاجة ميقولش لأ






النقطة التانيه علاقة الصغيرين بالكبار






لازم يبقى فيها احترام ومحبه وودعلشان يبقى الكبير برده محترمه وخصوصا انا عايز احترام الكبير من البنات للصغيرين من الصبييان






والكبير يبقى يعطف عليه معاه حاجة يديلوا منها وانا خوصوصا زهقان من الحكاية دى






والكبير يبقى خايف (جايه من المخيف) على مصلحته وخايف عليه من الضرر






ولو فى دماغ الصغير حاجة الكبير يحاول انه يحققهاله






ويبقى مصر على انه لما يحط هدف فى دماغة لازم يحققه






على فكرة يا جماعة انا مش بتكلم عن اخواتى من الأب والأم شامله كل الناس الى بيدخلو البلوجة بتاعتى

6 comments:

الخيط الرفيع said...

ياااااااااااااااااه
يمسح ذاكرت اللي يزعلك من غير سبب وجيه
انا مش هعرف ارد الان
لاني عندي شغل وحرام وأمانه ....والكلام اللطيف اللي انت عارفة دا
وحشتني قوي يا ابيه
ادعيلي
وسلم لي علي اخواتك وخلي بالك منهم

el-mokhif said...

ازيك

عاملةايه مش مشكلة

شغلك عاملايه كويس

انت اول كومنت يا بختك
سسسسسسسسسسسسسسلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام

queen of girls said...

مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك عليكم وعلينا
ايه ده أنا شكلى دخلت بلوجيه غلط
البلوجيه بقت جامده طحن
حلو أوى بجد يامخيف
بس ايه ده يابنى
أنت أخواتك عاملين فيك ايه
قول ماتخفش
بما انى أنا الملكه هقطعهم لك
ياحراااااااااااس

el-mokhif said...

اه


انا حارس ماشى

انا مش قصدى على اخواتى يا كوين

دا عام وشامل كل الإخوات

بس شرفتينى بوجودك

سلالالالالالام

sakayar said...

تصدق فعلا!!!! صحييييح يعني
طيب اظبط النظارة كده
أيون
هههههههههههههههههههه
صح كلامك
واحشششني يا وااااد
موووووووووه

Anonymous said...

السلامو عليكو


مين سكايار! واحشتنى كومنتاتك

والله ليك وحشة

انت عهامل ايه

ايه رايك فى البوست

انشرنى بقى

سلالالالالام